
IV. The Fashion Show & POP UP – Beszámoló
Június 17-én több hazai tervezővel karöltve, egy nagy szabású divatbemutatóval készültünk a Fashion Diffusion Hungary szervezésében a Várkert bazárban, ahol a legújabb nyári kollekciónk csodás
Noōr – Jelentése: belső, ragyogó fény. Az a fény, amely ráhangol önmagadra, irányt mutat, segít kifejezni a benned élő ezerarcú nőt, aki változatosságával, életteliségével varázsolja el környezetét. A Noōr név hűen fejezi ki mindazt, amit az általunk tervezett és forgalmazott ruhák képviselnek az üzletünkön belül – és a vásárlók gardróbjában: Ahol a stílus Te magad vagy!
A Noōr nő sokszínű, magabiztos, kreatív, akárcsak a márka egyik tulajdonosa, Balán-Molnár Emese, aki a márka megalapítása óta saját megérzéseire hallgatva formálja, fejleszti vállalkozását. Kollekciói a hordhatóság jegyében készülnek alacsony számban Budapesten, darabjaik a hétköznapok alapgardróbját alkotják a modern, városi nők számára.
Férje, Balán Péter, aki 10 éven keresztül a Mitsubishi Electric robotizálási üzletágát építette fel, a háttérből segíti a márka épülését, bővülését és sikerességét.
Június 17-én több hazai tervezővel karöltve, egy nagy szabású divatbemutatóval készültünk a Fashion Diffusion Hungary szervezésében a Várkert bazárban, ahol a legújabb nyári kollekciónk csodás
Emese: Ez egy kedvenc részem, ugyanis nagyon szeretek a csapatról beszélni. Hiszek abban, hogy a Noōr sikere nagyban múlik azon is, hogy olyan emberekkel dolgozunk
Interjú a tulajdonosokkal, Balán-Molnár Emesével és Balán Péterrel. Hogyan jött az ötlet, hogy egy saját ruhamárkát indítsatok? Emese: Már kislány koromban éreztem, hogy a ruhák
Várunk vissza!